pondělí 16. září 2019

Troška stýskání po cestách a táboření (2 obrázky)

Sice jsem už víc než rok zpátky doma, ale poslední článek o Švýcarsku je stále v nedohlednu.

Na druhou stranu jsem zase po dlouhé době zapojila skener!

Tedy, ne že bych poslední dlouho dobu moc kreslila nebo malovala, ale sem tam se stále něco najde a stále mám silné nutkání se tím "chlubit" (i když malířkám ve svém okolí se netahám ani po kotníky O:) ) .



Anylinky


Ani ne před rokem se nám zformovala pevnější výletnická skupina (a popravdě až teď při psaní jsem si uvědomila, že fungujeme takhle krátce!). Jsme převážně larpaři a podle toho pak cesty vypadají.

Jenže léto je na delší vycházky do přírody nepříjemné, aspoň pro někoho, kdo snáší horko stejně špatně, jako já a člověka se začne zmocňovat stejná nostalgie, jako v průběhu zimy (i když ani v zimě jsme nezaháleli a vyráželi na jednodenní výlety - ledopády Českolipska, Ronov, hradiště Závist u Prahy,...

Jenže v létě mi nezbylo, než drapnout štětce a fixy a trochu si tu cestovní atmosféru připomenout, byť značně přikrášlenou a odtrženou od naší skupiny.


Černý centropen 0,1-0,7


Totiž, celou zimu jsem se těšila, až vypadneme někam ven. Nakonec se mi to povedlo na začátku března se dvěma skřetími klany (v jednom z nich je bratr) a neskutečně jsem si pochodem i spaním pod převisem odpočinula. Ale pak přišlo psaní absolventské práce, učení se na absolutorium a nestíhala jsem pomalu ani larpy.
A když jsem dodělala školu, bylo po jarní sezóně, udeřila horka a na spaní venku jsem mohla zase zapomenout (protože prostě horko nedávám).
Ačkoli i v létě se našel světlý moment - larp Rhovanion, na který jsme s kamarádkami jely už několik dní předem a pomáhali chystat na místě osady, hospodu, hradby a další věci. Teplota na ten týden dokonce trochu klesla a v lese pod stromy bylo skvěle, do roubenek z prken a stanového plátna neteklo ani při noční bouřce a ještě jsme zahlédli perseidy.

LARP sám o sobě byl pro mě hodně emočně nabitý a už několik týdnů se peru s pokusem sepsat ho jako povídku (jenže při své grafomanii mi zabral šest stran jen pokus dostat se do bodu, kdy larp začíná O:) .

V každém případě podzimní sezóna je tu, předevčírem jsme ji neoficiálně zahájili komornějším výletem do Českého ráje a před námi je spousta larpů, výletů a snad ještě stihneme nějaký kratší vandr!

Přeji příjemný den,
vaše Vranka/Eibe.

Žádné komentáře:

Okomentovat