sobota 10. září 2016

Dvě krajinky

Slíbila jsem, že sem občas přihodím nějaký ten obrázek. Dnes jsem si konečně našla chvilku na skenování.
Jako první přidám obrázek, který jsem kreslila, zatímco mi v uších zněla píseň Za přítele od hudebníka Laega Mortemira (odkaz na píseň na jeho stránkách zde ).





Za přítele

Jak brzy zjistíte, kresba pastelkami je jedna z mých nejoblíbenějších technik, zvláště, pokud ji můžu doplnit tmavým papírem (nejlepší je temně modrý, ráda kreslím noc a na černém vypadá dost mdle) a bílou tuší (tou jsou zde hvězdy a malé bílé kvítky na mohyle). Formát je A4.

A když už jsme u obrázků vzniklých s písničkou hrající v hlavě, přidám ještě jeden obrázek. Ten se jmenuje Pláněmi, protože tak se jmenuje i ona druhá písnička (od hudebního uskupení Písně Středozemě), pojednávající mimo jiné o Rohanských pláních a honu na skřety z knižní trilogie Pán prstenů. Je to moje představa okraje Rohanu a i když Fangorn považuji za temnější místo, než jak se mi vyvedl, docela živě si dokážu představit trojici pronásledovatelů, kterak oddychuje za kopečkem vpravo. Odkaz na píseň zde.
Pláněmi

Použitý formát je B6 (což je o něco menší než A5) a technika je kresba akvarelovými pastelkami. Není to žádné zázračné dílo, ale taková malá oddechová záležitost na projasnění dne... :).

Doufám, že se vám obrázky líbily a brzy přidám další, mám jich v záloze ještě několik.

.
.
.

A pokud by někoho z vás napadlo, jak vypnout bílé rámečky, které mi po vložení obrázku automaticky naskočí, velice bych ocenila radu O:).



1 komentář:

  1. Zbožňuju tvoje krajinky!
    S bílejma rámečkama bohužel neporadim. :-(

    OdpovědětVymazat