pátek 17. listopadu 2017

Rytíř a drak

Posledních dva týdny se pokouším dotáhnout nejnovější obrázek ke školní kopírce, abych ho dostala do počítače. Bohužel ho pořád zapomínám a když už si vzpomenu, nemám čas.
Když jsem ale včera uklízela v pokoji, padly mi do rukou desky s obrázky a mezi nimi jeden, který už nějaký čas naskenovaný mám a čeká na to, než se objeví tady.



Vznikl (tuším) loni a jedná se o volnou inspiraci - možná trošku souvisí s jedním příběhem, který jsem před pár lety sesmolila do jednoho sešitu a vzápětí ztratila. Každopádně mi přišlo líto, že se rytíři a draci neustále perou, proč by spolu taky někdy nemohli vycházet?

Nakreslen je nerozmytými akvarelovými pastelkami na papír formátu A4 a je to taková moje srdcovka. Jen domácí skener se moc nepáře s detaily... :'(


Snad se bude líbit... :).


Typ na hudbu tentokrát nemám, tak alespoň přeji příjemný večer. 
Vranka.

3 komentáře:

  1. Ahoj! Píšu ohledně toho setkání. Posílám adresu zde https://www.facebook.com/events/299945863836427/ . Jinak, měla bys/měly byste zájem vidět se třeba i dříve? Ráda bych si s vámi popovídala trochu více a to asi na Ennorathu možné nebude. Moje emailová adresa je irith.zimostrazova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, setkat bychom se určitě chtěly - alespoň já ano a počítám, že holky taky. A klidně i v nějakém užším kroužku.
      Snažila jsem se otevřít ten odkaz na událost a píše mi to, že buď událost neexistuje nebo nepatřím mezi uživatele, kteří si ji smí zobrazit :'(.
      Každopádně se na nějaké setkání těším :).

      Vymazat
    2. Je to 16.12, v sobotu, od 13:00, na nějakém dosud nespecifikovaném místě (záleží na počtu účastníků).
      A jinak já mívám volné úterky a středy, středy od pěti, úterky od dvou.

      Vymazat